سئو در مازندران شاهکلید فروش میلیونی!

همه‌گیر شدن اینترنت در بین مردم و افزایش خرید و فروش اینترنتی کالا و خدمات در جهان کاملا مشهود است. حتما میدانید که امروزه مردم ترجیح میدهند اکثر وسایل مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری کنند، یا خواستار استفاده بیشتر از انواع خدمات اینترنتی هستند.

پس چه خوب میشود که شماهم دست به کار شوید و اگر در مازندران هستید با انجام سئو برای وبسایت خود مشتری های بسیار زیادی از طریق اینترنت و موتور جستجوی گوگل از سراسر ایران جذب کنید. به همین جهت لطفا در ادامه همراه ما باشید تا در رابطه با سئو در مازندران و اهمیت آن اطلاعات بیشتری به شما انتقال دهیم.

سئو چیست!؟ سئو در مازندران چه اهمیتی دارد؟

برای اینکه بدانید سئو چیست و سئو در مازندران چه اهمیتی دارد، میتوانیم اینگونه بیان کنیم که مفهوم سئو خلاصه شده عبارت انگلیسی Search Engine Optimization مخفف SEO می باشد که معنای بهینه سازی موتور جستجو شناخته میشود. سئو شامل مجموعه ای از کارهایی است که موجب افزایش رتبه سایت شما در گوگل و در نهایت قرار گرفتن در جایگاه نخست می شود.

در واقع سئو سایت به معنای دیده شدن در نتایج برتر گوگل و افزایش فروش برای وب سایت هایی است که هم اکنون در حال فعالیت هستند یا به تازگی تاسیس شده اند و به دنبال جذب مشتری و فروش محصولات خود از طریق گوگل می باشند.

اهمیت سئو برای وب‌سایت ها

طبق تحقیقات اخیر 40 درصد از کاربران اینترنت پس از جستجوی عبارت مورد نظرشان در گوگل، وب‌سایت های اول تا سوم را باز میکنند و این یعنی بیشترین شانس بازدید و جذب مشتری از طریق گوگل برای وب‌سایت هایی است که در بین 3 نتیجه برتر گوگل قرار دارند.

فرض کنید دارای یک وبسایت در زمینه فروش موبایل و لوازم جانبی آن هستید. فردی با نیت خرید موبایل برنامه مرورگر اینترنتی خود را باز میکند و کلمه خرید موبایل را در گوگل جستجو میکند. حال اگر از قبل فرایند سئو را به درستی انجام داده باشید وب‌سایت شما بین 3 نتیجه اول گوگل مخصوصا در جایگاه اول مشاهده می‌شود. در نتیجه امکان ورود آن فرد به وبسایت شما و خرید موبایل از سایت شما بسیار بالاست.

بهترین دوستی که می‌تواند وبسایت شما را بدون چشم داشت به دیگران معرفی کند، گوگل است.

سئو سایت در مازندران چه اهمیتی دارد؟

آیا به عنوان کسب و کاری که در مازندران فعالیت میکنم میتوانم با انجام خدمات سئو سایت مشتری‌های بیشتری جذب کنم؟ چقدر این قضیه برای من بازگشت سرمایه دارد!؟ بله! این سوالات ممکن است دغده های ذهنی شما باشند. در ادامه همراه ما باشید تا با ذکر یک مثال کمی بیشتر در این باره توضیح دهیم.

فرض کنید دارای یک فروشگاه خرید مانتو مجلسی به مساحت 50 متر در استان مازندران و شهر ساری هستید! تا چه تعداد محصول را میتوانید در فروشگاه خود قرار دهید؟ آیا میتوانید در فروشگاه 50 متری خودتان تعداد 1000 مانتو مختلف را جاگذاری کنید؟ آیا میتوانید کاری کنید که مردم از سراسر ایران هر روز به صورت حضوری به فروشگاه شما سر بزنند و از محصولات شما دیدن کنند؟

در حالت عادی انجام چنین کارهایی امکان پذیر نیست! اما با انجام سئو سایت در مازندران طبق آمار های بالا اگر وبسایت خود را سئو کنید و در کلمه خرید مانتو مجلسی بین 3 رتبه نخست صفحه اول گوگل باشد، ماهانه 27.000.000 مشتری جدید از سراسر ایران جذب میکنید و میتوانید به تعداد نامحدود محصول را در فروشگاه خود بدون نگرانی در مورد جا – هزینه های جانبی قرار دهید.

در چه شرایطی سئو را به یک تیم و شرکت واگذار کنیم؟

اگر در زمینه سئو تخصص کافی را ندارید و میخواهید مخاطبین بیشتری برای وبسایت خود جذب کنید پیشنهاد میکنیم فرایند سئو وبسایت خود را به یک تیم یا شرکت معتبر واگذار کنید. سئو ترفند هایی برای فریب گوگل نیست، بلکه فرایندی است با برنامه ریزی دقیق و اصولی و مجموع کارهای مداومی که در مدت زمان زنده بودن سایت باید به طور مداوم و اصولی انجام شود.

اگر کسب‌و‌کار کوچکی هستید شاید ترجیح بدهید خودتان سئو سایت را به عهده بگیرید تا هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و هم مهارت جدید کسب کنید اما اگر وقتش را ندارید و احساس میکنید نمیتوانید این فرایند را به طور مداوم انجام دهید پیشنهاد میکنم ابتدا با بودجه محدودتری سئوی وبسایت خود را برون سپاری کنید.

اگر هم دارای کسب و کار متوسط تا بزرگی هستید و بودجه کافی را دارید، میتوانید روی سئو وبسایت و هدف گذاری روی کلمات کلیدی پر ترافیک و پولساز سرمایه گذاری کنید و از نتیجه آن شگفت زده شوید.

چرا در انجام خدمات سئو سایت در مازندران حرف اول را میزنیم؟

تیم سئو بلاگر همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در رابطه با سئو تقدیم مردم شریف استان مازندران کند. ما در کارنامه کاری خود فقط در مازندران افتخار سئو بیش از 70 وب‌سایت را داریم و توانسته ایم وب‌سایت هایی که خدمات سئو خود را به ما سپرده اند، چند برابر بیشتر از قبل در گوگل به معرض نمایش در بیاوریم و ترافیک بسیار زیادی برای آن ها جذب کنیم.

نمودار های زیر نمونه هایی از پیشرفت روزافزون سئو وب‌سایت هایی است که توانسته ایم تمام آنچه علم حکم میکند و تجربه به ما ثابت کرده را در حیطه سئو روی این وبسایت ها پیاده سازی کنیم و نتایج بسیار مثبتی را دریافت کنیم.

نمودار سرچ کنسول نتایج 3 ماهه
نمودار سرچ کنسول نتایج 3 ماهه
نمودار سرچ کنسول نتایج 3
نمودار سرچ کنسول نتایج 3

اگر نمیدانید چگونه فرایند سئو و بهینه سازی وب سایت خود را در مازندران شروع کنید پیشنهاد میکنم به مشاوره سئو در مازندران فکر کنید. وب سایت سئو بلاگر با 5 سال سابقه کاری در زمینه سئو و دیجیتال مارکتینگ هم اکنون آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در زمینه مشاوره سئو سایت در مازندران و ارائه راهکارهای تضمینی جهت جذب مخاطب و افزایش فروش می باشد.

::.. همین الان برای سئوی سایت خود اقدام کنید تا از قافله تجارت انلاین و کسب درآمد های میلیونی عقب نمانید! ..::

در کدام شهر های مازندران خدمات سئو را ارائه می کنیم؟

وبسایت سئوبلاگر خدمات سئو در مازندران را در 63 شهر زیبای این استان از جمله ساری، آمل، بابل، قائم شهر، بهشهر، چالوس، نکا، بابلسر، تنکابن، نوشهر،فریدون کنار، رامسر، جویبار، محمود آباد، نور، امیرکلاه، گلوگاه، کتالم و سادات شهر، زیرآب، عباس آباد،خلیل شهر، رستم کلا، خرم آباد، شیرود، چمستان، کلاردشت، هچیرود، ارطه، سلمان شهر، سورک، پل سفید، شیرگاه، کیا کلاه، بهنمیر، هادی‌ شهر، رویان، ایزدشهر،گتاب ، سرخرود، مرزن آباد، نشتارود، کلار آباد، آستانه نو، امامزاده عبدالله، خوش رودپی، اجبارکلا، زرگر، کیاسر،پول، کجور، کوهی خیل، فرح آباد، طبقده، دابودشت، آکند، آلاشت، رینه، بلده، پایین هولار، مرزیکلا، فریم، گزنگ ارائه و پشتیبانی می‌کند.

چقدر طول میکشد تا از سئو سایتم به درآمد برسم؟

سئو سایت معمولا فرایند زمان‌بری است. بین 3 الی 8 ماه اگر طبق اصول سئو پیش برید کم کم در گوگل دیده میشوید و درآمد شما شروع میشود . البته فاکتور های دیگری به جز سئو تاثیر گذار هستند مثل رابطه کاربری وبسایت و همچنین تجربه کاربری خوب که باز هم مرتبط به سئو هستند.

4 یک نظر

    1. امیرعلی کاسه‌گری نویسنده ارسال پاسخ

      سلام
      میشه با یکم تحقیق بازار ی رقم حدودی بدست آورد ولی باز دقیق نیست ، معمولا اگر خوب روی سئو سایتتون کار بشه و در گوگل بیشتر دیده بشید درآمد حاصل از سایت بیشتر از اون چیزی میشه که تو ذهنتون میاد.

  1. الهام گلیج پاسخ

    سلام – من الهام گلیج هستم و یک سایت در حوزه فرزند پروری دارم و مازندران هستم ، میخواستم بدونم آیا شما تو این حوزه نمونه کاری دارید ؟ و اینکه برای قرارداد سئو در مازندران باید کجا خدمتتون برسم که حضوری صحبت کنیم ؟ پیشاپیش از پاسخگویی شما عزیزان ممنونم

    1. امیرعلی کاسه‌گری نویسنده ارسال پاسخ

      سلام خانم گلیج
      بله تو حوزه فرزند پروری هم نمونه سایت داریم .
      لطف کنید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرین همکاران راهنماییتون میکنند.
      01154222036

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =