آموزش رپورتاژ آگهی ، از نگارش تا خرید و انتشار رپورتاژ

آموزش رپورتاژ آگهی

متن و محتوایی از سمت سایت یا وبگاه شما که با هدف گرفتن لینک یا بهتر بگیم بک لینک در سایتی منتشر میشه ، حالا اگر بخواهیم از رپورتاژ آگهی نتیجه جذابی بگیریم بهتره که آموزش رپورتاژ آگهی ببینیم تا بتونیم هم درست بنویسیم هم سایت های درست برای انتشار پیدا کنیم هم اینکه با اصول درست رپورتاژ رو منتشر کنیم. چگونه رپورتاژ بنویسیم ؟ نکات زیر را بخوانید و نمونه رپورتاژ آگهی ها را ببینید و کامل یاد بگیرید . امیدوارم لذت ببرید


عموما ریپورتاژآگهی ها دارای ویژگی های زیر هستند:

  1. بسیار جذاب شروع میشوند و اکثرا تیترهای مجذوب کننده دارند
  2. به جای اینکه مستقیم سراغ تبلیغات بروند ابتدا آموزش میدهند و یا نیاز ایجاد میکنند و سپس راه حل ارائه میدهند
  3. لحن صمیمانه و دوستانه ای با مخاطب دارند
  4. از عکس های بسیار جذاب استفاده میکنند
  5. بین1تا3لینک در خود دارند

پُرتِکرارتَرین سوالات در آموزش رپورتاژ آگهی

  • بهترین زمان برای رپورتاژآگهی چه زمانیه ؟
  • چندتا رپورتاژ برای کلمات کلیدی سایتم من لازمه ؟
  • چقدر برای رپورتاژ آگهی باید هزینه کنم که بهترین بازده رو بگیرم ؟
  • بهترین سایت ها برای رپورتاژ آگهی کدوم ها هستند که بهترین نتیجه رو بگیرم؟
  • تعداد کلمات ریپورتاژ آگهی بهتره چندتا باشه ؟ رپورتاژ بلند بنویسیم یا رپورتاژ کوتاه ؟
  • چند تا لینک در رپورتاژ باید داشته باشیم ؟ بک لینک کمتر بهتره بگیریم یا بک لینک بیشتر؟
  • روش خرید رپورتاژ آگهی رو معرفی کنید ، چندین بار رپورتاژ خریدم اما متاسفانه سرم کلاه گذاشتند
  • آیا با این آموزش رپورتاژ آگهی میتوانم بصورت کامل رپورتاژ بخرم و بنویسم و انتشار بدم ؟

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی ، نکات رپورتاژ آگهی

شاید مهمترین بخش بعد از انتخاب رسانه مورد نظر در آموزش رپورتاژ آگهی ، نوشتن رپورتاژ آگهی است

  1. مرتبط بودن سایت منتشر کننده رپپورتاژ با حوزه کاری سایت شما
  2. نوشتن عنوان خیره کننده برای رپورتاژ
  3. کلیک خور بودن رپورتاژ
  4. اول نوشتن محتوای جذاب و منفعت رسان و بعد معرفی و تبلیغ
  5. استفاده از عکس و اینفوگرافیک اختصاصیو آمار و ارقام در رپورتاژ
  6. استفاده از نام برند حتی بدون لینک در رپورتاژ
  7. مرتبط بودن حوزه کاری وبسایت شما با سایتی که در آن رپورتاژآگهی شما منتشر میشود ، موضوع بسیار مهمی است
  8. نکته ای که خیلی ها به اون توجه نمیکنند و بازدهی لازم رو از رپورتاژ نمیگیرند

حالا این تکه از آموزش رپورتاژ آگهی رو که براتون بصورت ویدئویی رکورد کردم رو ببینید تا بیشتر با این مقوله آشنا بشید

اهمیت حوزه کاری در انتخاب سایت منتشر کننده رپورتاژآگهی

توی این آموزش رپورتاژ آگهی میخوام براتون سنگ نموم بزارم و این قسمت یکی از مهمترین و پرتاثیر ترین قسمت های انتخاب سایت مناسب برای رپورتاژ آگهی هست پس خواهشا این تکه از آموزش رپورتاژآگهی رو با دقت ببینید و درک کنید و در انتخابتان به کار ببرید.

  • اگر سایت شما در حوزه الکترونیک باشه خوب مطمعنا نی نی سایت بدرد ریپورتاژ آگهی رفتن برای شما نمیخوره
  • اگر سایت شما در حوزه آرایشگری فعالیت داره ، مطمعنا توی سایت دیجیاتو نباید رپورتاژ بزارید با توجه به حوزه فعالیت سایت منتشر کننده رپورتاژ و البته هدفمند بودن ، رپورتاژتون رو بنویسید
  • در هر سایت با توجه به سلیقه مخاطب و سبک سایت رپورتاژ بنویسید
  • سایت آموزشی:رپورتاژ آموزشی–سایت خبری:رپورتاژ خبری–سایت تکنولوژی:رپورتاژ تکنولوژی

مثال:

  • خبری : مصاحبه شبکه خبر با رضا سردشتی در مرد طراحی سایت جنجال ساز شد!!!
  • آموزشی:چطور از طریق طراحی سایت میلیاردر شویم ؟
  • تکنولوژی:سرعت ده برابری نسل جدید تکنولوژی در طراحی سایت با سایت سازها

عنوان جذاب ، فرمول طلایی و برگ برنده هر رپورتاژآگهی هست

آموزش رپورتاژ آگهی

در اصل عنوان رپورتاژ ، ویترین مغازه شماست ، با عنوان جذاب باید بتونید بین100ها خبر ، در یک سایت خبری بدرخشید

مثال:

  1. چطور به اولین میلیارد درآمد خود برسیم ؟
  2. گرانترین ساعت مچی در ایران رونمایی شد!!!
  3. یخ زدگی شدید کوهنوردان در ارتفاعات تهران با عکس!!

کلمات جذاب و خیره کننده برای استفاده در عناوین

فروش ویژه–دزدی–کلاهبرداری–دروغ–مهیج–حیرت آور–خطرناک–جادویی–تهدید-رایگان–گارانتی–تضمینی–فوق العاده-
باورنکردنی–فوری–محدود–متفاوت–خاصتکنیک–حراجی–سال–فوری–جذاب–عدد–چگونه–موثر–چرا ؟

همونطور که گفتم در عنوان رپورتاژ میتوانید از این کلمات استفاده کنید و مطمعنا میتوانید با دیدن این تکه فیلم از دوره آموزش رپورتاژ آگهی به مبحث عنوان نویسی با کلمات جذاب مسلط شوید ، این موضوع رو به عنوان مهمترین قسمت در نوشتن یک رپورتاژآگهی جذاب در نظر بگیرید و خواهشا براش خیلی وقت بزارید و راحت از کنارش رد نشید

انواع کلمات کلیدی و لینکسازی در آموزش رپورتاژ آگهی

این تکه ویدئو از آموزش رپورتاژ آگهی رایگان رو ببینید تا بیشتر با لینکسازی و بک لینک و کلمات کلیدی و انکرتکست ها آشنا بشید

Exact Match
کلمه کلیدی اصلی:آموزش طراحی سایت
Broad Match
کلمه کلیدی اصلی+پسوند یا پیشوند:دوره آموزش طراحی سایت–آموزش طراحی سایت با وردپرس
Phrase Match
کلمه کلیدی اصلی در جمله:بهترین دوره آموزش طراحی سایت آنلاین در ایران

لینکسازی در رپورتاژآگهی

لینک به برند
لینک به کلمه کلیدی اصلی
برند+کلمه کلیدی
لینکسازی با جمله
لینکسازی با آدرسurl
لینکسازی به رپورتاژ گذشته
لینکسازی کوساتیشن

پیشنهاد میکنم برای لینکسازی در رپورتاژ ها به صورت زیر عمل کنید

70 درصد از لینک های شما فقط به برند سایت مقصد باشه ، به صفحه اصلی که دامین اتوریتی رو بالا ببره

20 درصد لینکسازی با جمله ، لینکسازی با url و برند و کلمه کلیدی

10 درصد به صورت exact match دقیقا به کلمه کلیدی اصلی اشاره کنه

میدونید چرا گفتم اینطوری لینکسازی کنید چون حالت طبیعی تری به خودش میگیره و گوگل کمتر شک میکنه که شما دارید لینکسازی اسپم میکنید ، در این بین سعی کنید زمان انتشار رپورتاژهاتون هم مرتب نباشه ، مثلا هفته اول 1 رپورتاژ منتشر کنید و هفته دوم اصلا منتشر نکنید و هفته سوم دو رپورتاژ و هفته چهارم منتشر نکنیم و هفته بعد هم نکنیم و هفته بعد تر 1 رپورتاژ ، اینطوری انتشار لینک های ما در سطح وب خیلی نامنظم میشه و طبیعی تره


جلب اعتماد مخاطب در رپورتاژ آگهی

اینکه ما رپورتاژمون رو مستقیما با هدف تبلیغ ننویسیم خیلی مهمه و در عین حال این موضوع که از اعداد و ارقام و آمار و نمودار و عکس و ویدئو در رپورتاژ استفاده کنیم خیلی مهمه و باعث جلب اعتماد کاربر میشه و تا انتهاا مقاله رپورتاژ رو میخونه و احتمال کلیک کردنش روی لینک های ما زیاد میشه ، در کل هر چقدر به کاربرت اطلاعات مفید بدی که حس ارزشمندی کنه بهتره ، حالا من اومدم و یکسری از مواردی که توی جلب اعتماد مخاطب خواننده رپورتاژ آگهی شما تاثیرگذاره رو نوشتم میتنید در زیر ببینید .

  • استفاده از عکس های اختصاصی و با کیفیت عالی(یک تصویر بیشتر از هزاران کلمه حرف می زند)
  • استفاده از پادکست های صوتی با کیفیت و انرژی بخش
  • استفاده از ویدئو های اختصاصی با کیفیت یا موشن گرافیک های جذاب
  • استفاده از آمار و ارقام واقعی و البته مقایسه ای
  • بهترین حالت در اعتمادسازی زمانی اتفاق میوفتد که کاربر حس کند شماهم مثل خودش هستید و مثل خودش فکر
  • میکنید.
  • در هر حوزه کاری که هستید ، حداقل3سوال بسیار رایج در مورد موضوع رپورتاژ که میتواند برای هرکاربری پیش بیاید را مطرح کنید و به آن پاسخ دهید.
  • توجه کنید سوالات را از دید یک کاربر بپرسید نه از دید یک کارشناس در حوزه کاری!!

آموزش رپورتاژ آگهی (برند سیگنال)

هدف کلی و نهایی هر نوع رپورتاژ آگهی در نهایت میتواند مطرح شدن نام برند و آشنایی عموم با برند شما باشد
رپورتاژ آگهی برند سیگنال یا برند منشن در اصل(رپورتاژآگهی بدون لینک)میباشد

شاید براتون این سوال پیش بیاد که چرا باید بدون لینکسازی رپورتاژ برم و کلی پول رو حروم کنم ؟ چرا داری آموزش رپورتاژ آگهی اشتباهی میدی ؟ باید بهتون بگم همونطوری که هر روز گوگل معنا گرا تر میشه این سیگنال رو از سایت ها میگیره که در مورد برند شما نوشته شده و مجموع معنا و کلمه کلیدی های موثر اون رپورتاژ برای گوگل واضح میشه و در نتیجه این سیگنال باعث افزایش اعتبار و اتوریتی سایت میشه.

حالا رپورتاژ های برند سیگنال اصلا چه فایده هایی دارن رو در زیر بهش اشاره کرم
کمک به برندسازی
کمک یه لینکسازی اسپم یا غیر طبیعی
کمک به رزومه سازی آنلاین و ارکانیک
قیمت بسیار کمتری دارد

امیدوارم ار این آموزش رپورتاژ آگهی که از ابتدا در مورد استراتژی های رپورتاژ و نوشتن رپورتاژ و لینکسازی و کلمات کلیدی و … تا لحظه انتشار رو براتون به تصویر کشیدیم لدت برده باشید ، مطمعنا هدف ما آگاهی بیشتر شما عزیزان هست.

(6 امتیاز) تاالان ثبت شد

این مقالات را هم بخوانید!

‫4 نظرها

  1. مرسی از آموزش خوب رپورتاژ آگهی آقا رضا ، من از پیجتون اومدم واقعا لذت بردم ، مخصوصا از ویدیوهای آموزی زپورتاژ آگهی

    1. ممنونم خانم امیری آموزش رپورتاژ نویسی بحث مهمیه و ما سعی کردیم به ساده ترین شکل ممکن آموزش بدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا