سئوکار حرفه ای – متخصص سئو سایت شما !!!

سلام ، من رضا سردشتی هستم و همراه دو همکارم امیر علی کاسه گری و محمد کریمی فر ، سئوکار حرفه ای مجموعه سئوبلاگر و مدیرهای مجموعه هستیم . سئو سایت ها برای ما به جز کار یه تفریح مهیج و یه رقابت سالم با سایت های خفن در ایران و کل دنیاست. ما تواناییشو داریم تا با سئو سایت ها تو بهبود کسب و کارها قدم خیلی بزرگی ورداریم و از این بابت خوشحالیم.

سئوکار حرفه ای

جهت مشاوره سئو و انجام امور سئو سایت توسط سئوکار حرفه ای با ما در تماس باشید

02128427086 – 01154222036 – 09354231090

حالا بپردازیم به مبحث اصلی ، اینکه :

سئوکار حرفه ای کیست ؟

سئو کار حرفه ای به فردی می گویند که با تمامی اصول سئو و بهینه سازی سایت آشنا بوده و بتواند آنها را در جهت افزایش ترافیک هدفمند سایت و رساندن کلمات کلیدی سودآور هر کسب و کار به رتبه های اول گوگل به کار ببرد و البته با خلاقیت خود و تحلیل های ترافیک ورودی و همینطور آنالیز های سایت رقبا بتواند از سایر سایت ها پیشی بگیرد.
سئو کار حرفه ای باید با اصول زیادی آشنا باشد از جمله این اصول می‌توان به تحقیق برای کلمات کلیدی، نوشتن استراتژی بکار بردن کلمات کلیدی، استراتژی تولید محتوا برای سایت، استراتژی ساخت صفحات سایت، لینک سازی داخلی ، لینکسازی خارجی ، رپورتاژ آگهی ، کار با ابزارهای گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس، گوگل تگ منیجر و ابزارهای آنالیز سئوی سایت های دیگر را بلد باشد.

دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای سئو و بهینه سازی گوگل از خود کمپانی گوگل

Search Engine Optimization (SEO) Starter Guide

سئو کار حرفه ای را چطور تشخیص دهیم

اگر من جای شما بودم اول نام و نام خانوادگی شخصی که قرار بود برای من سئو بهینه سازی وب سایت را انجام بده تو گوگل سرچ میکردم تا ببینم اصلا اسم خودش تو گوگل هست و آیا واقعاً طبق گفته های خودش یک سئو کار حرفه ای هست یا نه و بعد از اینکه اسمش رو تو گوگل پیدا کردم ، احتمالا وارد صفحه ای میشم که مربوط به رزومه یا مشخصات آن فرد باشد ، اگر واقعاً سئوکار حرفه‌ای باشه پس نمونه کارهاش رو هم توی صفحه ای که خودش را معرفی کرده و احتمالاً رزومه اش رو نوشته قرار داده .

بهترین راه برای تشخیص یک سئو کار حرفه‌ای نمونه کارهای اون شخص هست ، شاید بگید چطور ؟ خوب ببینید با دیدن نمونه کارها احتمالاً میتونیم به کارفرمای این پروژه دسترسی پیدا کنیم و با یه تماس میتونیم خیلی راحت در مورد اون شخصی یا اون تیم سوالاتی که مد نظر من هست رو بپرسیم و ببینیم که واقعاً چقدر تعهد کاری دارند شاید هم اون شخصی که شما توی گوگل دنبالش گشتید کار شما رو راحت کرده بود و یک سری از نمونه کارهاش رو همراه کلمه کلیدی هایی که بالا داره و همینطور سایتهای کارفرماها به شما معرفی کرده بود و کارتون راحت تر شد اما بهتون پیشنهاد می کنم به یک نمونه کار بسنده نکنید و چندین نمونه کار رو خیلی ریزبینانه بررسی کنید وقتی بررسی ریزبینانه انجام میشه فرق سئو کار معمولی با سئوکار حرفه ای مشخص میشه.

پس بهتون پیشنهاد میدیم اگر به دنبال یک سئو کار حرفه ای برای سئو و بهینه سازی سایت تون و رسوندن کلمه های سودآور وبسایتتون به رتبه‌های اول نتایج جستجوی گوگل هستید شما هم این مراحل را طی کنید و نمونه کارها و مشتریان سئو کارهای مختلف رو ببینید چرا که فقط تجربه یک کسب و کار و نمونه کارهای موفقیت کسب و کار هست که تضمین رسیدن کلمات کلیدی وب سایت شما به رتبه‌های اول موتور جستجوی گوگل خواهد بود.

اما چگونه یک سئو کار حرفه ای شویم ؟

هیچ راهی برای حرفه‌ای شدن در سئو از آموزش دیدن و اجرا کردن اون آموزش ها بهتر نیست چرا که با اجرا کردن ما میتونیم تجربه لازم رو توی اون زمینه به دست بیاریم و بعد از اینکه تجربه لازم رو به دست آوردیم میتونیم با رویکرد های مختلف اون رو تغییر بدیم تا به بهترین نتیجه ها دست پیدا کنیم

عملاً اگر ما فکر کنیم با بالا آوردن و رسوندن چند کلمه کلیدی به صدر موتورهای جستجو ، به یک سئوکار حرفه‌ای تبدیل میشیم کاملا در اشتباهید چرا که یک سو کار حرفه ای به غیر از بالا آوردن کلمات و رساندن آنها به صدر موتور های جستجو باید بتواند با عملیات هایی که در سایت انجام می دهد ، مانند ساخت صفحات ، درست کردن لندینگ پیج ها و چیدن محتوا ها به نحوی که باعث خرید کاربر و تبدیل ترافیک به مشتری شود را انجام دهد و این امور با تکرار و تجربه و آموزش و البته کار با ابزارهای مختلف و تخصصی مانند گوگل آنالیتیکس ، گوگل ترند ، سرچ کنسول گوگل ، مایکروسافت کلاریتی و سرویس های دیگر بررسی تجربه کاربری مانند سرویس هات جر استفاده کرد ، بله ، در اینجا سئوکار حرفه‌ای اگر تیم خوبی داشته باشد می‌تواند با بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری ، کار بسیار عالی انجام دهد که باعث افزایش چندین برابری فروش در وب سایت شود.

قدم به قدم برای تبدیل شدن به سئوکار حرفه ای

اولین قدم برای تبدیل شدن به یک سئوکار حرفه ای این است که با کلیات کارکرد موتورهای جستجو آشنا باشید و مطالعاتی در زمینه سئو سایت داشته باشید ، بعد از اینکه آموزش های شما در زمینه های مختلف سئو بهینه سازی مثل سئو کلاه سفید ، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری و همچنین سئوی داخلی ، سئوی خارجی و سئو تکنیکال سایت کامل شد، بهتر است که روی مهارت کیورد ریسرچ یا همان تحقیق کلمات کلیدی بسیار کار کنید چون مهمترین بخش از سئو یک وب سایت این است که بدانیم باید روی چه کلماتی برای آن سایت طبق چه استراتژی سئو و بهینه سازی کار را انجام بدیم ،درسته گفتم استراتژی ، استراتژی چیدن برای سئو بهینه سازی سایت خیلی مهمه و یک سئو کار حرفه ای باید بتونه بهترین استراتژی ها رو برای کلمات کلیدی بچینه.

مهارت بعدی که یک سئوکار حرفه ای باید داشته باشه این هست که کلمات کلیدی که مشخص کرده رو به صورت کامل بررسی کنه و ببینه نسبت به سایتهای رقبا باید چه کارهایی را انجام بده پس در اینجا نیاز داره که بتونه سایتهای رقبا را به صورت کامل با ابزارهای آنالیز سئو آنالیز کنه و بسنجه ، چون در این صورت هست که ما میتونیم بفهمیم باید برای این کلمه کلیدی که در نظر داریم حدوداً چقدر محتوا بنویسیم چه سبک محتوایی بنویسیم سبک نوشتن رقبای ما چگونه است است بازار هدف آنها چه کسانی است و احتمالا چه جاهایی تبلیغات سایت خود را انجام داده اند و از چه سایت هایی ورودی گرفتند و در کل با استراتژی رقبای خود هم آشنا میشوید و طبق این آنالیز ها می توانید استراتژی موفقیت را برای رسیدن به هدف برای وبسایت خود بنویسید ، همه سئو کارهای حرفه ای توانایی این کارها را دارند.

توانایی دیگری که یک سئوکار حرفه ای بعد از این مراحل می تواند داشته باشد مطمئناً توانایی نگارش متن های سئو شده و البته با نگارش بسیار عالی است چرا که همچنان اهمیت محتوا ، نحوه نگارش ، لحن نگارش متن و البته تجربه کاربر از محتوا از مهمترین عوامل در سئو بهینه سازی سایت است و سئو کار حرفه‌ای باید بتواند متن های بسیار حرفه ای با استفاده از کلمه های کلیدی و بسته به نیاز کاربر بنویسد.

حالا که صحبت از نیاز کاربر شد باید به شما بگویم سئو کار حرفه ای لازم است درباره تجربه کاربری و بهبود تجربه کاربری اطلاعات مفیدی داشته باشد تا بتواند با استفاده از ابزار هایی که در اختیار وبمستران قرار داده شده مانند ابزار بسیار برجسته مایکروسافت کلاریتی و همینطور هات جر رفتار کاربر ها را در سایت آنالیز کرده و بتواند باگ های احتمالی سایت را پیش بینی کند و به بهبود تجربه کاربری کمک کند و یا با تجربه خود نسبت به تجربه کاربری سایت های دیگر بتواند با چینش اجزا و یا استراتژی برای چینش اجزا و قسمتهای مختلف صفحات سایت فرمولی را برای کاربر ورودی در سایت بچیند تا کاربر به نیاز خود رسیده و عملیات مورد نظر ما که می تواند خرید و یا کلیک روی بنر های سایت باشد را برای ما دریافت کند که نتیجه اصلی سئو بهینه سازی و کار اصلی سئو کار ایجاد این نتیجه است.

ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =